Djay-ah!

Såhär långt så är arbetsdagen det motsatta från i går. Men det är bara sweet, jag sitter här med min tredje kopp kaffe och väntar på att bli hungrig nog att vilja äta lunch. And I'm gettin' paid! Holla!

I eftermiddag, typ direkt efter jobbet, så bär det av till Köpenhamn. Vet att jag i ett tidigare inlägg skrev att vi åker på fredag, men det var alltså fel. Och jag är för lat för att orka gå tillbaka och ändra det jag skrev. Så today's the day alltså. I Köpenhamn ska vi bo hos Ásta och Hallur, och jag åker dit med Elli och Tommi. Så nej, det är ingen romantisk weekend direkt. Dels ska vi dit för att gå på en spelning (ska se en fransk electroartist vid namn Yelle) och dels ska vi dit för att inte vara här. Det är ju alltid trevligt att resa liksom. Och Köpenhamn är fint.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en trevlig helg. Var rädd om dig. Puss

2008-04-17 @ 14:25:17
Postat av: Elsa (Syrran)

Okej....??....!..? Orka åka till köpenhamn utan att ens nämna det i telefonen igår.. jag ska ringa dig snart och skälla lite....eller...jag ringer NU... Se upp!!!!!

2008-04-17 @ 15:03:21
Postat av: Jesper

Ha det grymt! Ta reda på hur man säger "tornado" på danska åt mig.

2008-04-17 @ 17:43:32
URL: http://jesperahlin.com
Postat av: syrran

Hoppas ni får en myspys helg trots att det inte är på tu man hand...hälsa lelle och kerstin om du ser dem hihi...de reste nämligen också dit för en weekend igår. puss på dig!

2008-04-18 @ 13:13:54
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0