"A Champagne toast or something"

Jag vet att jag tipsade om Horrible People i min tidigare blogg, men för er som var för lata för att spana in det då, eller för er nya läsare, eller helt enkelt missade just det inlägget, väljer jag nu att återigen skina ett ljus över såpan.

Det där lät lite konstigt när jag läste det högt, men jag har inte ork att vara noggrann nog för att till fullo göra mig förstådd. Ni läsare får helt enkelt make an effort för att haja. Eller så struntar ni i att förstå, och klickar bara på länken.

Och åter igen, Mamma, du både vågar och bör titta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Linus: Jag gjorde ngt igår som jag aldrig har gjort, därav mina ego-boost. Jag kan ringa sen och förklara sweet! puss

2008-04-11 @ 12:00:43
URL: http://miramiras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0